En kort en lang

4. oktober 2019 - Katja Jensen

En kort en lang

Vi prøver noget nyt - vi afholder to arrangementer, med samme tema, og forskelligt fokus. Du kan deltage i begge arrangementer og få mest viden om emnet. Eller du kan være med i det ene og enten snuse til emnet eller dykke HELT ned i det og blive endnu klogere.

Den 8. oktober inviterer Medstrøm og Fremtidsfabrikken til et to-timers oplæg med Marie Claire, der bliver fulgt op med en heldags workshop d. 24. oktober. Med det todelte forløb er det hensigten at  kombinere det bedste fra to kendte klodser i Fremtidsfabrikkens DNA. Nemlig inspirationsoplæg på en time og MEDSTRØMS valgfag. Hvort inspirationsoplæg har taget et specifikt fokus op og berørt det i overfladen, har Medstrøms valgfag gået i dybden og udfoldet alle lagene, som eksempelvis, når man skal annoncere på Facebook eller SEO-optimere sin hjemmeside.

Ved at sprede et tema ud over to omgange forestiller vi os, at du som deltager kan øge dit udbytte markant: Først (d. 8. oktober) får du en indføring i, hvad potentialet for din virksomhed i automatisere din kundehenvendelse, eksempelvis gennem nyhedsbreve. Frem mod d. 24. oktober kan du så indtænke det i din forretningsmodel og opnå en langt skarpere feedback. Og wupti du er nu allerede i gang og har fået sat dit nyhedsbrev eller anden digital kundehenvendelse i system.

Vi håber, at I vil bakke op om tiltaget, så det kan blive en model for lignende pakker.

Du finder mere info og link til tilmelding på;

Intro til at sætte dit kundeflow på autopilot tirsdag d. 8. oktober

Kom i dybden med at sætte dit kundeflow på autopilot torsdag d. 24. oktober